Nasza szkoła przystąpiła do programu mLegitymacja szkolna.


mLegitymacja jest elektroniczną wersją legitymacji papierowej.
Skorzystanie z tego udogodnienia nie jest obowiązkowe a legitymacja elektroniczna nie będzie dostępna jeśli dziecko nie ma ważnej legitymacji papierowej. Legitymacja elektroniczna może być używana bez posiadania przy sobie tej papierowej i ma taką samą ważność.

Aby otrzymać mLegitymację należy:

  1. Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (pobierz wniosek) oraz nadania uprawnień do Systemu .
  2. Wysłać na adres sekretariatu zdjęcie legitymacyjne ucznia w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB.
  3. Po weryfikacji wniosku przez szkołę i otrzymaniu kodu aktywacyjnego Pobrać Aplikację mObywatel uruchomić System na urządzeniu

 

Poniżej znajdują się dokumenty:

Przed złożeniem wniosku o wydanie mLegitymacji,  zainstalowaniem aplikacji mObywatel i mLegitymacji proszę zapoznać się z tymi dokumentami.