Nasza szkoła przystąpiła do programu mLegitymacja szkolna.
mLegitymacja jest elektroniczną wersją legitymacji papierowej.
Skorzystanie z tego udogodnienia nie jest obowiązkowe a legitymacja elektroniczna nie będzie dostępna jeśli dziecko nie ma ważnej legitymacji papierowej. Legitymacja elektroniczna może być używana bez posiadania przy sobie tej papierowej i ma taką samą ważność.
Aby otrzymać mLegitymację należy:
- Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (pobierz wniosek) oraz nadania uprawnień do Systemu .
- Wysłać na adres sekretariatu zdjęcie legitymacyjne ucznia w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB.
- Po weryfikacji wniosku przez szkołę i otrzymaniu kodu aktywacyjnego Pobrać Aplikację mObywatel uruchomić System na urządzeniu
Poniżej znajdują się dokumenty:
- Regulamin wydawania mLegitymacji szkolnej w Szkole Podstawowej nr 59 im. gen. J.H. Dąbrowskiego w Poznaniu (regulamin wydawania legitymacji)
- Regulamin usługi mLegitymacja szkolna w Aplikacji mObywatel – dostępne funkcjonalności, ochrona danych osobowych, postanowienia licencyjne (regulamin usługi)
- Instrukcja obsługi mLegitymacji dla uczniów i studentów (instrukcja obsługi mLegitymacji)
- Polityka Bezpieczeństwa Informacji dla systemu mObywatel (polityka bezpieczeństwa)
Przed złożeniem wniosku o wydanie mLegitymacji, zainstalowaniem aplikacji mObywatel i mLegitymacji proszę zapoznać się z tymi dokumentami.